fredags kvällen blev bättre än än väntat

fredag kväll blev riktigt lyckad. jag och pappa fick som vi ville. vi kunde cykla in till stan och ta en varsen dricka nere vid karlshamns lilla hamn. det var riktigt mysigt.
och när vi nu var där så passade jag på att ta lite kort. (blev rätt fina) :
image5
jag tog inte kortet på rätt håll men det bjuder jag på.
de andra bilderna finns på mina bildställen.

det var riktigt mysigt. jag och pappa satt där nere vid havet och snackade lite, och plötsligt så gick hans telefon sönder. det har mammas med gjort så det blev två mobiltelefoner på en vecka. vi blev lite SKRAYA . men sedan så fixade pappa det på stört. vi ringde till mamma och sa till henne att hon skulle göra samma sak med sin mobil. men det glömde hon. ( och det viste ju inte vi )
sedan så var det en moped och en bil som krockade utanför där vi satt. pappa trodde först att jag skojade med honom när jag sa att det lät som att någon/några krockade där ute. eftersom att alla reste sej upp så borde det ju ha hänt någonting. så pappa och jag gick och kollade och riktigt sagt så var det faktiskt en bil och en moped som hade krockat. så det kom massa vakter och började prata med dem som hade krockat. ingen blev skadad men pappa och jag fattade det som att mopeden hade kört in i bilen så högra backspeglen hade gått av.
efter några minuter så gick vi tillbaka igen och drack upp allting och sedan gick vi bort mot våra cyklar. då såg vi pappas gamla jobbarkompis (hans bästis typ) pappa ropade men han hörde inte. jag sa att han skulle springa efter, för dem har typ inte träffats på ett tag. men han sa bara att det känndes löjligt eller någonting sånt i den stilen. jag började nästan skrika på pappa för han ville ju så gärna träffa honom i med det var ett rätt bra tag sedan. men sedan gick han in på en pub. då ringde pappa till hans båda mobiler, men inget svar.
vi cyklade istället hem till mamma.
sedan när jag kom hem så satte jag på datorn och satte mej vid den en stund. började spela lite med putte oså. sedan så blev det sängdax. (enligt pappa, och ja jag vill inte tjabba imot)             
det blev väldigt tidigt igårkväll. men sånt är livet. 

nej nu ska jag ta och ringa juliagommsan. CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0