fredag=trist

så tråkigt som jag har nu denna dagen har jag nog inte haft på evigheter. jag har tråkigt, sitter vid datorn för att tiden ska gå snabbare. och ja jag skulle gärna vilja vara med någon, men jag vet inte riktigt om jag orkar. det är så himla mycket som händer just nu;...

1. frida kanske ska flytta ( nära mörrum typ )

2. kärleken saknas

3. tänker på hur jag ska gratta sofie på hennes födelsedag

4. jag leker bara mer&mer med min lillebror just nu


ja, det är ågra saker som håller på i tankarna just nu.

jag funderar på om jag ska ta och ränsa i min gaderob litegranna. men jag vet inte riktigt, är ju rätt trött idag. jag gick och la mej vid elva och pappa kom in och väckte mej klockan tio. då var jag rätt veck.
jag tror att det var för att vi var på kaskad och badade igår.
men idag blir det nog att jag köper lite godis med pappa eller bror och tittar på film eller någonting.


JA VIST JA! pappa sa till mej i förrgår att det skulle bli fint väder på fredagkväll (idag). och då sa han att vi skulle nog ta en vända inom stan och pappa skulle köpa en öl till sej och en läsk till mej nere vid vattnet i karlshamn eller vad det var han sa. roligt&mysigt!

ja, igentligen så finns det inte så himla mycket att berätta just nu. det har ju gått lite mer än halva dagen. så att det kan ju inte finnas så mycket att skriva om mera. jag skriver nog mer i kväll sedan när stort sett hela dagen har gått förbi.
men nu har jag nästan bestämt mej för att jag ska ränsa ut gaderoben och ändra om lite. jag har rätt stor gaderob med sådär rätt mycket linnen i.
*INTRESSEKLUBBEN ANTECKNAR DIREKT*


men nu ska jag plocka upp diskmaskinen så blir säkert mamma&pappa glada. pappa och sixten stack precis i väg för att cykla en runda. det gör dem stortsätt varje dag nu när han har semester. men idag är det pappas sista semesterdag och sedan är han ledig lördag och söndag som vanligt och sedan börjar han jobba på mondag och sixten börjar på dagis igen.
men mamma är sjukskriven för hennes lunginflamation. så hon börjar jobba den 5:e agusti eller någonting ditot.

nu ska jag somsagt plocka upp diskmaskinen och sedan ska jag nog sitta lite granna vid datorn och sedan får vi se om det blir en ränsning i min stora gaderob. CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0