stan med kusin :)

idag tog jag och min kusin emelie bussen in till stan. eller ja min kusin hoppade på 330:in i mörrum och sedan när bussen kom hit i asarum så hoppade jag på den här i asarum. jag satte mej brevid min kusinvitamin och sedan var vi påväg till stan. vi fick åka in rätt sent för kusin jobbade till klockan 3 idag. men det är ju bättre det än att inte åka in alls. tycker jag.
när vi kom in till stan så gick vi i alla affärer och idag fick jag med mej hem:
*   ett linne utan band från vero moda . 160:-
*   ett halsband från guldfynd (på rean) 24:-
när det var stängt i alla affärer på stan så gick jag och kusin till glassbåten och tog oss en varsin glass. sedan kom pappa och hämtade oss nere vid glassbåten. kusin följde med oss hem och var här en stund. sedan tog hon bussen hem lite innan klockan 9.



nu ska jag göra annat ha de gött & CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0