Dagens outfit

Dagens outift är ingen vanlig outfit. Det är en mysoutfit idag. Eftersom jag fortfarande inte är bra i ansiktet och mest har slappat idag och inte vart ute bland folk direkt eftersom jag inte kan använda smink för tillfället.
Såhär är dagens mysoufit:
image105

♥ Turkos t-shirt från JC
♥ Bruna fleecebyxir från Ellos (en av årets julklappar)
♥ Tillhörande fleecetröja med huva och dragkedja med ficka på magen (fast den har jag inte med på bilden.)

Ni får ursäkta den dåliga kvalitén på bilden. Men jag hade dåligt sken på mit rum :/ så ja, det får duga med den  kvalitén. Jag ska se om jag kan börja ta lite kort bättre och bättre nu.
Fortsatt trevlig kväll! ♥

Kommentarer
Postat av: kristin

vad har hänt med ditt ansikte ;O

2007-12-30 @ 14:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0