Dålig sömn!

Hejsan!

Idag är jag inte bra. Jag har sovit för jag har vart svullen om mina ögon hela natten och hela dagen. Det har kliat nåt så grymt och jag kanske har sovit 5-6 timmar i natt. Jag är ju van vid minst 8 timmar. Sedan gick jag och väckte mamma två gånger för jag visste itne vad jag skulle göra. Jag sprang typ runt i hela huset och kliade och grät och höll på. Visst, det kanske låter löjligt med det var hemskt. Sedan till slut så somnade jag vid 5 på morgonen igen. Mamma gav mej ett råd till slut: blöt en handduk och lägg över ögonen. Det hjälpte och då somnade jag, som tyr var. Sedan vaknade jag av att mamma skulle titta om svullnaden hade gått ner vid åtta tiden. Det hade den inte. Och eftersom jag sov så dåligt så vaknade jag av att mamma bara satte sig i min säng. Och jag kunde inte öppna vänster öga då. Så mamma ringde direkt till doktorn i mörrum. Vi fick en tid kvart över två. Frida-älskling följde med dit också. Fast hon väntade i väntrummet med min pappa och min lillebror. Det visade sig att det var ett "allergiuttryck". Jag och Frida hade ju lite sminkavtagning och sånt iansiktet igår. Och jag tålde tyvärr inte det. Dess utom tror vi att jag inte tåler min nya foundation. För sedan jag köpte den har jag fått lite utslag i ansiktet också. Nere vid hakan. Kliar lite med. Så ska vara utan den i några dagar. Jag tåler tydligen inte så mycket. I med jag tåler ju inte mjölk heller. Jaja, jag fick lite medicin och vi köpte en salva på preem i mörrum. Dem har liet sånt där bakom disken. Om ni inte visste det. Sedan när vi åkte hem så skulle Frida hem. Kommer sakna henne, för hon skulle till hällevik ikväll. Så hon skulle packa lite och sånt. Hon kommer typ hem på tisdag. För hon ska fira nyår där. Synd för mej, tyvärr. Men hon skulle fira med Isabelle och Richard. Sedan så vilade jag bara hela dagen. Kollade massor på top model. Det var rätt okej. Förutom när dem skulle fotograferas näck och bara hålla händer för brösten oså. Sånt tycker inte jag om, direkt. Men hällre kollar jag på det än att sitta och göra ingenting. Snart ska jag fixa lite annat, I think. Jag behöver städa mitt rum. Men pappa sa att jag slipper eftersom jag fortfarande har en sån himla klåda i ögonen. Så ja, det blir lite mys pys ikväll istället för att vara med kompisar, tydligen.

Jag måste träffa Julia snart med. Har inte träffat henne sedan vi slutade skolan. Saknar henne supermycket. Ska fråga någon som kan ändra på bloggar om de kan sätta in min nya header hr på min blogg som passar in till de nya färgerna här i min blogg. Ni får ursäkta röran.
Tjonglångkallsång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0