Igår (torsdags)

Tjena!
Nu lägger jag in ett inlägg som handlar om gårdagen och sedan efter detta ett om idag.
Jag gick till skolan och det var sista dagen. Vi spelade upp julspelet två gånger för de andra eleverna från våran skola och sedan tror jag det var några från kyrkskolan också. Sedan kom PA och hans lilla Tobias. Så hade vi lite "avslutning" med två pepparkaksstänger och sedan en lussekatt och ett varset julkort som PA;s pappa hade gjort och med ett kort på lilla Tobias på baksidan. Sedan slutade vi efter lunchen. Det var julgröt. ÖRK!
Ja, jag drack bara ett glas med vatten. Haha. Sedan så hade jag sällskap med Linus, Frida, Julia, Hanna och Fanny hem. Sedan när jag kom hem fixade jag mej lite och åt och sedan så kom Frida, Julia och Linus till mej. Så gick vi ner till busshållsplatsen där Filip och Felix kom gående. Så åkte vi in till stan med dem. Jag köpte två jättefina tröjor/toppar. Båda på Jansens. Jag brukar hitta där i sista sekunden. Det var på rean också. En lila, silver och svart t-shirt och en lite längre klänning med breda band uppe på axlarna:
  

Från Vero Moda men köpt på Jansens!
Den hade kostat 199:- men nu kostade den 99:-
Den ser lite blå & vinröd ut på bilden men den är lila i verkligheten!  Hooooot!


   

Från Sisters med köpt på Jansens!
Den hade kostat 349:- men nu kostade den 199:-
Den ser lite grå ut på vissa bilder. Men den är svart med lite silver-grejs i i vergkligheten. Supersnygg!

Träffade kusin en med :) <3
I stan köpte jag och Linus julklappar till varandra. Till honom köpte jag en parfym och han köpte vinterspecialen av FRIDA tidningen till mej och sedan köpte han en sparbössa som var en kossa. Tack, bästa vän.
Vi blev superglada båda två. Det blev någon vänskapskram där också. ;)

Sedan när jag kom hem så åt jag och sedan så bytte jag om till myskläder och efter det kom Frida och då cyklade hon och jag ner till Linus. Där vi kollade på film och myste lite. Satt och snackade osådära. Sedan när jag kom hem pratade jag lite med mamma och pappa. Efter det var det dax att äta lite frukt och godis. Istället för frukto ch grönt. ;] Sedan så läste jag i sängen och sedan sov jag. :D
Dagen var bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0