Ingen hel skoldag!

Tjenatjena blogg'z!
Idag har jag inte gått hela skoldagen. Kom till skolan lite över elva. Rätt skönt. Jag kunde sova lite extra länge idag. Gick lixom upp halv åtta. Rätt gött. Jag gjorde mej i ordning och fixade några mail till mamma. Sedan kom morfar och körde mej till tandläkaren i karlshamn. Där bytte vi tråd och gummiringar på min tandställning. Men vi lagade den också, en plupp hade ju lossat och så spännde vi den såklart. Men det spänner inte så mycket, knappt alls faktiskt. Sedan körde morfar hem mej och då slängde jag i mej lite mat för min mage kurrade så mycket när jag låg i stolen hos tandläkaren, faktiskt. Sedan cyklade jag till skolan, själv. Var ju där efter elva, (som jag skrev innan). Sedan så hade vi bänkbok när jag kom. Jag hade sån himla tur att jag missade både engelskan och matten idag. Wihooo, tänkte jag. Men sedan fick vi typ skolans strängaste lärare iallafall sedan. För våran vekarie skulle typ på något möte. Efter det var det lunch i skolan. Vi åt 11:35 som vanligt som på; måndagar, tisdagar, onsdagar och fredagar. För på torsdagar äter vi 12:00. Sedan så hade vi ju rast och lunch i en timme. På rasten var jag med typ; Isabelle, Venera, Fanny, Felix, Salih & Richard. Även om Salih, Felix och Richard inte fick vara i vårat klassrum så var dem det ändå. Hahaha, vi ritade faktiskt. Lugna var vi också, *hosthosthosthosthosthost* Inte alla iallafall. Men sedan så hade vi ett 40 minuterspass med dagsboken. *trååååk* Efter det var det dax för gymnastik. Där hade vi datschball (eller hur det nu stavas) Sedan så efter gymnastiken, så slutade vi ju som vanligt. Sedan hade jag sällskap med Frida och Julia hem. Sedan lite med Linus och Robin med. Haha, Linus och Robin försökte skjutsa, men det gick inte direkt bra. Haha, de bytte plats så att Linus skjutsade Robin, men det gick inte heller. Sedan så skiljdes vi åt. Och sedan typ cyklade jag bara med Frida och Julia - älsklingarna. När jag kom hem städade jag lite och sen åt jag.
image74
Senare ikväll blir det att fixa med pandaförsäljningen. Den har kommit, pappa, lillebror och jag ska hämta det strax. Nu när pappa kommer hem från jobbet. Sedan ska jag kolla på Andra Avenyn med, och kanske ut och jogga med Julia - älskling. Så ja, det är typ dagen. Nu sitter jag här, också ju. Haha, ha de gött. Ses kanske, CIAO!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0