Julstädning

Tjenixen!
Idag har jag städat mitt rum riktigt mycket, och fint. Sedan satte jag mej och läste lite i FRIDA tidningen som jag fick utan Linus igår. :) Den har gjort mej riktigt glad, och sparbössan med. Sedan åkte jag med familjen in till stan och handlade den sista julklappen till morfar och sedan handlade vi rätt mycket mat med. Vi köpte hem mycket yogurt och kräm. Ska nog ta mej någon skål i sängen snart och läsa eller titta på TV:n. Pappa fixade den till mej idag. Man skulle uppdatera den eller vad det nu var. Sedan när vi kom hem lagade jag mat med mamma. Hon kom hem igår. Och sedan så åt vi och sedan klädde vi granen. Det var mysigt. Den blev lite tuff :

Haha. Det har vart en riktigt jobbig dag och jag ät utmattad.
Nu ska det nog bli en dusch med hår inpackning och sedan ska jag nog läsa och kolla på TV på mitt rum. MYSPYS, i mina nya innerskor som jag fick på stan idag.
Ska dra. CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0