Karlshamn!

Tjena blogger'z!
Idag har jag haft rätt kul. Jag vaknade av att min lillebror bankade med sin "snickarbänk" utanför min dörr till mitt rum. Haha, that's true. Jag hade ätit frukost och lekte lite med lillebror och då kom farmor och farfar med presenter till lillebror eftersom han fyllde år igår. Så fikade vi lite osådär. Efter fikan duschade jag, jag gjorde hårinpackning. Det var så skönt, mitt hår känndes så torrt. Sedan städade jag lite på mitt rum och så fixade jag mej lite. Sedan gick jag ner till bussen där Frida och Julia, älsklingar väntade på mej. Så åkte vi med bussen sedan hoppade Emmy, Ella och Olivia på vid kyrkan och sedan så mötte vi Elli inne i stan. Jag köpte väldigt mycket i stan idag:
* Present till mormor (i efterskott)
* Present till mamma
* Julklapp till mamma
* Julklapp till mormor och morfar
* Julklapp till farmor och farfar
* Julklapp till pappa
* Julklapp till lillebror
Sedan åt jag och betalade bussen. Så det blev lite pengar, men ja, man måste ju, och det är kul med.
Sedan åkte jag och Julia med min pappa hem, för Elli, Ella, Olivia och Frida ville tydligen ta bussen. Hahah, jaah. Sedan när jag kom hem åt jag och lekte med min lillebror sedan så typ duschade jag, satte mej några minuter vid datorn och sedan kollade jag på andra avenyn. Det var bra idag. Sedan nu sitter jag här.
Imorgon är det plugget, Hanna älskling ska inte dit, hon är sjuk. Katastrof asså, kommer sakna våra sparkar till varandra i matkön innan maten. Krya på dej, älskling.
Ha de bra, blogger'z.. CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0