Lund

I morse var det fullt upp. Jag blev väckt av pappa. När jag hade öppnat ögonen var det bara att hoppa upp ur sängen. Jag fixade alla paketen till lillebror och sedan tände jag ett ljus på en bricka och la även paketen där. Sedan gick jag och pappa in till min lillebror som låg och sov i sängen inne i mammas och pappas sovrum. Vi sjöng för han och han öppnade alla paketen. Sedan gjorde vi oss i ordning och åkte mot Lund, där mamma är på sjukhuset just nu.
Vi stannade till i K-stad, och där gick jag in på H&M medans pappa och lillebror köpte lite grejer som vi skulle ha med till mamma. Och så köpte pappa lite öl också, såklart. Jag köpte en väldigt fin necessär på H&M. Den var svart i lite "regnkappstyg"-aktigt till den med några väldigt mörkgråa mönster på och sedan var det lite pärlor på en lite tråd eller vad man ska säga. Sedan gick jag till parkeringen där vi hade parkerat bilen och då kom pappa och lillebror samtidigt. Efter det körde vi till Lund, där mamma var. Vi hittade sjukhuset, men inte den stora entrén. Vi frågade fyra stycken och sedan hittade vi det. Vi fikade på sjukhuset innan vi gick upp till mamma med. Jag tog en fralla och en coca cola light, den fräter inte lika mycket som vanlig cola på min tandställning, och pappa tog med en fralla och en kopp kaffe, sedan lillebror tog en fralla och en mer. Sedan gick vi ju upp till mamma, såklart. Väldigt slitet uppe på Lunds lasarett, faktiskt. Trodde det skulle va riktigt fint oså, men där hade jag väldigt fel. Menmen, sedan så var vi där i drygt två timmar och där fick lillebror även lite paket. Sedan var det dax att åka hem, och så stannade vi till i Karlshamn och köpte pizza och kebbabtallrik. Sedan efter typ en halvtimmes väntan på maten så handlade vi lite saker samtidigt. Men maten var inte klar när vi kom. Så ja, vi fick vänta en stund. Sedan äntligen blev den klart. Då åkte vi hem, såklart. Vi kom hem och så åt vi, men när vi hade ätit så hjälpte jag lillebror att skruva ihop ett snickarställ som han fick idag i fördelsedagspresent. Han har lekt med den som bara tusan nu. Och nu sitter jag här och ska uppdatera min bdb. Har lite bilder från dagens gång. Ha de bra alle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0