Tjao

Idag har jag hjälpt pappa att gräva i garaget. Vi håller ju på att gräva till fjärvärmen eller vad det heter. Sedan efter det så duschade jag och sedan kom Julia-älskling. Hade inte träffat henne på gud vet när. Så spelade vi yatzt två gånger. Wiho, det var kul. Lillebror blev med på ett litet hörn också på slutet. Han och jag var team. Sedan så kollade vi på film. Den hette: underbara älskade "frida". För morfar hade fixat den filmen till mej, och så hette den: underbara älskade igentligen. Men sedan satte han dit "FRIDA" på omslaget. Haha, humor. Så ja, den är rätt bra. Jag har sätt den två gånger nu. Efter det satte vi oss lite vid datorn och chattade med folk. Sedan för en stund sedan kom Julias pappa och hämtade henne. De bor ju i stan nu. (Hos hennes pappa). Så ja, nu är jag hemma själv. För mamma, pappa och lillebror stack precis för och handla lite bara. Går nog rätt snabbt. Men det är skönt att vara för sej själv en liten liten stund innan dem kommer igen. Hehe. Så ikväll blir det ganska lugnt.
Just nu använder jag min bärbara dator. Wooow, tänker ni nog. Det var ju typ år och dagar sedan jag gjorde det,lixom. Det är en himla massa i mitt kvater som redan har börjat skjuta lite nyårsraketer. På tal om nyårsafton. I morgon kommer det bara bli lite mys här hemma. Inget speciellt alls. Smälla några raketer och äta lite extra gott bara. För vi ska fira själva iår. Mamma åkar inte med så mycket just nu. Så kommer nog bli lite mysigt iallafall, ska ni se.

Bloggar mer sen. Fortsatt trevlig kväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0