TV


Tjenixen allihopa!

Just nu sitter jag och kollar på tv. Men jag bloggar ju samtidigt. Sedan chattar jag med några på msn.
Jag fick sitta och vänta i en timme på maten och så idag, cirka i alla fall. För mamma skulle till doktorn med. Hon hade urinvägsinfetion. Stackarn. Tycker hon har mycket skit som det är ändå nu.  :/ Usch ja. Men imorgon kommer det bli mys. Jag tror att lillebror skulle följa med mej och pappa till Jem&Fix för och köpa nyårsraketer. Vi ska ju inte köpa så många. Vi ska lägga de mesta pengarna på maten i morgon. Fast det kanske jag skrev innan!? x] Har börjat tappa minnet lite granna. Haha.
Jag fick för cirka femton minuter sedan reda på att jag har fått 400:- för min MP3 som jag kan ha med mej om jag och kusin skulle till karlskrona på lördag. Gud vad kul. Sedan hade jag ju cirka 500:- innan och så ska jag få min månadspeng plus att jag ska få pengarna från världsnaturfonden också. Jag har inte räknat ihop dem. Och sedan ska jag ju få pengarna till byxor med. Haha. Det blir rätt mycket pengar denna gången som jag ska iväg och shoppa. Men jaja.
Åter till denna dagen;
Jag satt och väntade framför TV:n, datorn och sedan dukade jag till maten med. Jag fick en kebbabrulle och pappa med. Sedan lillebror och mamma delade på en kebbabsallad. Fast lillebror åt knappt ingenting. Han har ju vart lite dålig de sista dagarna här nu då ju. Efter julen. Så det är bara till och hoppas på att det blir bättre tills i morgon när vi ska ha det mysigt.
Detta var nog vad jag hade och blogga om denna dagen, faktiskt. Tycker jag har skrivit en hel del. Men känns ändå som att jag vill skriva mer, lixom.
Jag tycker att ni är väldigt dåliga på att kommentera mina bilder, dagens outfit, dagens vill ha och massa andra inlägg. Jag vill också att ni ska försöka sprida min blogg vidare så att jag får fler läsare. Jag tror nämligen att jag inte har så många läsare. Så det skulle jag varit evigt tacksam för.

Ha en fortsatt trevlig kväll för er som ska vara uppe nu och sitter och läser detta.         

Kommentarer
Postat av: jessica

ja, det var rätt mycket ljus, men annars va den kanon bra och rolig ;)

2007-12-31 @ 16:00:47
URL: http://www.anderssonjessiica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0