Zaga & Fida - Test

1. Är du kär? - Ja, jag tror det.
2. Hatar du nån just nu? - Ja, faktiskt.
3. Saknar du nån just nu? - Ja, för många.
4. Vem har du känt längst i hela ditt liv? - Min mamma & pappa.
5. Längtar du till ngt? - Absolut.
6. Har du nån på G? - Vet inte, känns lite som det iallafall, men jag är inte säker.
7. Tycker du om saga olsson? - Självklart, älskar ju henne.
8. Vad åt du sist? - Choklad.

9. Har du nånsin velat dö? - Självklart. Det har nog alla!?

10. Tror du på tomten? - Nej, men vill ha jul ändå.
11. Vad skulle du gjort om du vunnit 10 000 kr ? - Shoppat och skänkt pengar till fattiga barn, I think.
12. Tycker du om dig själv? - Ja.
13. Kommer du nåsin att glömma mej? - Aldrig, Saga Olsson.
14. Bär du på nån hemlighet? - Ja, väldigt många.

15. JAG ÄLSKAR DIG VÄLDIGT MKT, ÄLSKAR DU MIG? - Självklart, du är underbar.

Tjah, frågorna är då gjorda av Saga Olsson. Tycker dem var bra.
Ha de bra, CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0