bättre sent än aldrig / dag med jessica & kristin

ja igår blir det ju nu så had jag en rätt lång dag med jessica och kristin. jag kan ju börja med att jag, jessica och kristin var i stan. jag köpte ett svart skärp med en svart rusett på. (på rean på glitter) och sedan köpte jag ett svart linne till mamma på vero moda. (eftersom hon hade namsdag). och jessica köpte ett par likadana björn borg som jag har. (hon köpte vita). och sedan krsitin hittade aldrig någonting.
vi åt kebab, och så sa jag typ hej till en liten unge där och hon var lxom inte svensk så hon bara vinkade sedan började hon prata med sina föräldrar och då märkte jag att dem inte var från sverige. :$ rätt pinit.
ja och sedan så åkte vi med pappa hem. och sedan tog vi kort sedan gick vi till jessica och hämtade min och jesicas cykel och sedan fick vi ryck och cyklade in till stan. där tog vi sedan en massa dampkort påtorget, fatta vad alla glodde. men det var lixom så himla roligt. ja, och sedan hade lucas typ sett mej med. ;p.


ja det var ju nog stortsätt hela dagen lite snabbfattat. imorgon ska jag ut till hallö med mormor och morfar typ (A) , fira agda.



ska göra annat nu. CIAOCIAO!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0