here again

ja, nu är jag här igen. nu har jag någonting lite större att skriva denna gången.
min lillebror, sixten. har vaknat på fel sida värkar det som. han har ett himla humör idag. han har velat bita mej i benen och allting, jag vet inte vad det är med honom i dag. jag älskar ju han så mycket. det är ju lite för honom jag lever också, vi är ju trotsallt syskon. jag försöker att hålla mitt humör i styr, men det går bara inte. jag vet inte riktigt vad det är med mej heller. ibland är det bara så att man skulle vilja slå till honom riktigt riktigt hårt, men det går inte. för jag älskar honom för mycket. han är lite bortskämd som jag är. såfort jag får någonting lite dyrare så säga alltid pappa: du är så bortskämd så det ryker ur öronen på dej!
ja, nu kan ni ju själva bilda er en egen uppfattning. efter mycket om och men så sitter jag här i alla fall. lyssnar på musik, chattar och skriver blogg.
fick ett sms från hampus innan. : ) han skulle strax kliva på tåget till malmö. : )    jag måste kunna klara mej utan honom nu över helgen och klara mej ända tills på måndag. det måstemåstemåste gå.

jaja, jag funderar på om jag ska ta lite glass. : )   det finns väl allting någonting man kan hitta på!? även i detta fula och trista väder. vi får se vad jag hittar på

CIAOCIAO!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0