the town with friends today

ja idag är det dax för stan då. mamma har namsdag. [ grattis morsan! ] ja, det är ju vid namn jessica då.

ja nu ska jag strax cykla och möta kristin så vi kan gå tillsammans till jessica. för jag leder nog cyklen när jag har mött henne där sedan vid möbelaffären. jag ringde till pappa och kollade om han kunde betala min mat & om jag skulle köpa någonting litet paket eller någonting fint till mamma efter som det är lite hennes egen dag i dag.
och det var klart att jag skulle det, och det var klart att han betalade maten. "baggis" !.
jag har nämligen sett ett väldigt fint skärp på veromoda. det är typ någonting med ett hjärta eller vad det nu var. jag behöver faktiskt lite skärp och sånna saker, det piffar faktiskt upp kläderna. speciellt om man har det lite längre upp, [ovanför magen..] jaja, vi får väl se hur det blir med det. kanske hittar någonting annat snyggt. jag måste ju tänka på att jag ska till kristianstad med kusin emelie veckan efter östersjö. östersjö östersjö österjö, faen vad jag längtar asså.


asså fatta vad jag saknar hampus. jag kommer inteklara denna helgen, tur att jag ska komma in til stan med jessica och kristin så jag kommer på andra tankar. det är tur att jag har er.

om jag går till övriga ämnen, så skulle jag vart med julia i dag. men det blev inte riktigt så. jag råkade ringa och vecka henne vid typ 11. sömntuta!! hehe, men hon hade ju vart och shoppat i går tror jag. i karlskrona med tror jag faktiskt. hoppas att hon hade roligt i alla fall.
så då fick jag reda på att jessica & kristin skulle åka in till stan och då fick jag följa med. [ vad dem är snälla]
julia skulle väl va med amelia och dem nu. jaja, nu ska ju jag in till stan.
imorgon ska jag träffa frida då. [ evigheter sedan, känns det som. ] frida och jag har ju bråkat rätt mycket nu den sista tiden. men det blir så ibland. men direkt efter så blir vi vänner i gen, för vi klarar oss inte utan varandra. det är bara så.

nu ska ja kolla om kristin är klar strax  så att vi kommer iväg till stan någon gång.

hare.
CIAO CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0