Andra avenyn / naturgodis


Hejhej, igen.
Nu har jag kollat på andra anvenyn. Tycker det var ett konsitgt avsnitt, faksitkt. Menmen, kanske blir bättre i morgnon när man får reda på hur det går osådära.

Övrigt har jag inte så mycket att skriva om. Mer än att i morgon har jag gitarren, som vanligt. Och så ska jag plugga rätt mycket med. För jag vill värkligen ha alla rätt på läxprovet nu på fredag. Jag hade två stavfel i fredags. Alltså på engelska klockan, skiftligt. *SUGER*  och eh, jah, jag har haft en bra dag iallafall.

Ibland kan jag inte sluta fundera på själva världen. Alltså, hur allting bara kan finnas och hur konstigt det igentligen är. Jag har iofs hört att man inte ska tänka på det, för då blir man kansig. Men jag kan bara inte låta bil. Jag brukar tänka på det när jag ska sova ibland. Jag tycker att det är lite, eller jah, inte lite. Väldigt konstigt, iallafall.
Jag sitter här nu och äter naturgodis. Det sägs att det är bättre än vanligt godis. Vet ni om det är sant, mina läsare?

Nej nu skaj a kolla vidare och sedan läsa och sedan ska jag sova. Ha de bra, gott folk. CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0