Efter en lång dag


Nej, nu börjar jag bli trött och klockan är ju lixom bara 19:30. Detvillsäga att det strax är dax att gå och duscha och sedan kolla på Andra Avenyn! Så ska jag plugga lite sedan tror jag. Skriver min "kvällsblogg" nu lixom.
Så till skolämnet: Idag var det goodit i skolan. Missade iofs gymnastiken idag för att jag skulle vara med på något test från nåt uneversitet i Uppsala eller vad det var. Kommer inte ihåg var de var ifrån. Låter inte så troligt att det var från Uppsala ner till lilla Asarum i Blekinge. Menmen, har för mej att det var så iallafall. De gjorde någon undersökning om hur ungommar har det och har haft det i livet. Det var ett häfte fullt med massa frågor som man skulle kryssa i rutor och svara på frågor osådär. Som t.ex:
Hur mår du?
Hur mådde du förra veckan?
Var du mycket med kompisar förra veckan?
Hade ni roligt?
Är du med dina kompisar ofta?
Har du haft inbrott i ditt hus? .... Och jah, ni fattar. Förstår inte att det kan vara jätteintressant - menmen, det är väl en bra grej dåra!? Iallafall så kollade vi också på andra delen av DE SJU KRISTALLKULORNA  -  med Tintin. I skolan idag. Sedan började vi lite med ett reportage om en resa till någonstans i Sydamerika. Ja, det var någonting sådant. Idag var jag faktiskt inte hemma från skolan föräns kvart över tre. För jag och Frida hade sällskap med Adam och Linus efter skolan. Även om jag slutade tio minuter tidigare än jag brukar så var jag hemma nästan en timme efter jag slutade skolan. Lixom hellu tänkte jag, hur ska jag hinna plugga? Menmen, det fick gå. Eftersom Juniorerna har förflyttats till onsdagar istället för måndagar. Så jag ska dit i mon. Och vi ska kolla på film. Man fick ta med sej en om man ville. Jag funderar på om jag ska ta Söderkåkar med mej, but I'm not sure. Sedan efter skolan satte jag mej lite vid datorn, och åt. Morfar kom hem med mat till mej idag. Haha, thanks. Suuupergott. Sedan kollade jag lite på TV:n och pluggade sedan kom mormor och morfar och hämtade mej. Så körde vi upp lite till mamma. ♥ Och sedan var jag där i en kvart kanske sedan var det dax för gitarren. Och sedan när jag kom hem åt jag lite. - och nu sitter jag här och ska duscha sedan är det dax för Andra Avenyn.
Men nu ska jag inte sitta här och tillbringa min tid. Vi ses kanske. Ha de bra. CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0