HELT VANLIG SKOLDAG!



nemen halloduh. idag var det skola. *TRÅÅÅÅK* (där jag även ramlade och nu har jag lite ont i handen :( - och spelade gitarr :D <3 ) sedan efter skolan cyklade jag hem med julia älsk. <3  och sedan så typ, jah, satte jag mej vid datorn lite och sedan åt jag. sedan var det pluggande för hela slanten & spela gitarr såklart ;)
image26
efter det var det matdax. och efter maten var det dusch-dax. och nu sitter jag här.
nu på vardagarna kommer det inte vara direkt i detalj här på bdb och på min blogg. eftersom jag har rätt ont om tid på datorn på fritiden efter skolan oså. pluggar ju rätt mycket nu. satsar lite mer på mej själv nu. för jag har gett mej sjutton på att jag ska få bra betyg sedan så jag kan käna pengar så jag klarar mej och så att det blir lite över. ;D .. så nu har jag väldigt bra självförtroende. får du mej på en annan räls så kommer jag krossa dej gul och blå när jag sedan blir bättre igen.

nej nu är det dax för och fixa annat. vi kanske ses. CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0