KARLSHAMN & SHOPPING!



idag var jag lite trött efter igår. men jag kunde bara inte somna om när jag vaknade vid halv nio. det gick bara inte. jag vet inte varför. jag ville sova mer fast att jag var trött. jaja, iallafall. denna dagen har gått ungefär såhär:
jag vaknade,- åt frukost med lillbror. och sedan fixade jag till mej lite. sedan efter det så fixade pappa och lillebror till sej lite. och sedan skjutsade dem in mej till stan. jag skulle köpa farsdagpresent till pappa. det blev för lite mer än 200:- :) (jag älskar shopping!)
image24
jag gick där med mormor så hon kunde hjälpa mej lite med smakråd och sånt. sedan så köpte jag en svamp till mitt foundation. det sägs att det är bättre att ta på foundation med svamp istället för och ta på det med händerna/fingrarna. den var inte så dyr; 25:- bara faktiskt. sedan så fick jag två linnen av mormor på vero moda :D <3 (ifs på rean men blev inte för mer än lite över 70:-, så vi kunde inte låta bli ;P ) sedan så fick jag ett nytt halsband också. så det blev lite shopping idag. sedan åkte jag och träffade mamma på avstånd eftersom hon är förkyld också nu, ;/ och om lillebror blir det så får ju han sin astma och då blir det karlskrona lasarett för honom. "nej tack". sedan kom jag hem och satte mej lite vid datorn och nu ska jag fixa ett fint kort till pappa här på datorn så får vi se hur det blir ;)..
jaja, vi ses. ha de bra. CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0