Men ååh, skola igen. ;/



idag var det skola. - igen, dessvärre. asså jag tycker att helgerna har börjat gå så snabbt. fast man bara är hemma och slappar? ;o menmen. till skoldagen; idag så kollade vi på tintin. den hette typ; tintin och de 7 kristallkulorna. den var uppdelad i tre delar så vi ska se den andra ska vi se en annan dag och den trejde också en annan dag. och så skulle vi öva på julspels-sångerna i stenbackas aula idag för våran håller på att renoveras :S asså orka den var ju okej. de kunde ju lixom fixat så att vi har det lite varmare i klassrummet och fixa tjejerna och killarnas omklädningsrum i gympasalen.  menmen... iaf utanför där när vi skulle gå in så puttade typ en utav mina kompisar mej. (vet inte vem det var) men iaf så råkade jag tappa min perm med typ 150 stycken papper i. låter kanske inte så troligt men det var proppfull. så alla papprena ramlade givetvis ut. och då tog det typ fem minuter att sätta ihop alla papprena i ordning i permen. men Julia-älsk väntade på mej som tur var. och hon hjälpte mej lite :) och så har jag vart med frida såklart. <3 vi pluggade lite tsm. bilder från dagen hittar du på min bilddagbok/bdb :    jessicaaerbest. jaja sedan nu ikväll så ska jag kolla på andra avenym och äta pizza med pappa och lillebror.sedan ska jag nog plugga lite till. menmen, skriver kanske lite till sedan.
ha de bra. CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0