Onsdag!

Men hej alla bloggläsare.
Idag har det inte hänt så värst mycket. Till skolan hade jag sällskap med Julia, älskling. Och påväg hem hade jag sällskap med Fanny-Bunny. När jag kom hem började jag eld i kaminen, för det var kallt. Sedan åt jag kyckling och ris. Efter det pluggade jag lite. Engelskaglosorna och sista biten på matten. Hade bara superlite klart. Hann nämligen inte det igår innan gritarren. Och inte senare på kvällen heller. Det har vart en rätt konstig dag i dag, tycker jag. Vet inte varför, men det är bara så.
Jag har lite ont i huvudet nu, känner jag. Ska nog ta mej en alvedon. Ikväll är det dags för juniorerna. Vet inte vilka som ska med. Men det brukar vara: Jag, Julia, Frida och Hanna. Vi får se vilka som hänger med idag. Jag ska dit om någon mer ska dit.
Till det övriga ska Juliagumman och jag börja med gitarr lektioner igen. Jag brukade ju ge henne innan. Men det blev så att vi inte fick tid. Nu har vi bestämt igen. Vi ska ha på måndagar. Det är den enda dagen Julia kan, typ. Och som jag kan. Eftersom jag har Gitarren (på musikskolan i khamn) på tisdagar, på onsdagar är det juniorerna och på torsdagarna är det bowling. Innan var iofs juniorerna på måndagar, men vi har slagit ihop med med tonårsgruppen och flyttat till onsdagar istället. Det blir lite annat chema, men det får man tåla.
Nej, nu ska jag se om jag kan ta en alvedon och få tag på Hanna, Frida och Julia. Vi ses, kanske. Ha de bra gottfolk! CIAO!

Kommentarer
Postat av: emelie

nej. plugg är ju aldrig roligt :/

2007-11-28 @ 16:27:35
URL: http://eutie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0