STAN & MAMMA KOMMER HEM EN NATT!



idag började dagen med att min lillebror kom in och väckte mej lite innan nio, tror jag att den var. sedan frågade pappa om jag ville hänga med till stan och sedan följa med och hämta mamma. för hon skulle komma hem på permis över natten. och det var ju självklart att jag ville. så jag lá på ett kol. och sedan fixade mejpå tre-kvart eller nånting. jag behövde duscha - för jag hann inte det igår-kväll. när jag var klar åkte vi in till stan; pappa, jag och lillebror. efter en liten runda på stan åkte vi till sjukhuset för att hämta mamma. hon ska ju vara hemma på permis nu i natt. (Y)  och sedan så köpte pappa pommes till mej och lillebror. 

sedan har jag bara vart hemma och myst lite med mamma. ♥   *såklart*
och nu funderar jag på om jag ska ta och fixa min blogg lite. dvs designen. för den jag har nu har jag haft rätt länge. iofs har min kusin emelie gjort den - men kan va kul och försöka lite själv också. jag tror minsann att jag ska göra det nu. vi får se hur det blir sedan. skriver nog lite till senare. men så länge; ha de så bra. ses!? CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0