TEST!

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? - inga kommentarer.
2. Har du sett din bästa vän gråta? - tyvärr, många gånger.
3. Vilka vitaminer tog du när du var liten? - det vet jag inte.
4. Vad åt du senast? - kladdkaka ;D
5. Har du fått någon komplimang idag? - ja, via datorn. om det gälls?
6. Har du varit med i en rättegång? - uhneey.
7. Är du polare med grannarna? - njah, sådära.
8. Vilka språk pratar din mamma? - svenska!?
9. Vilka länder har du bott i? - sverige.
10. Senaste piercingen? - har ingen.
11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? - kmr inte ihåg.
12. Homosexuell? - aldrig i livet.
13. Har du däckat/spytt för att du druckit? - nej.
14. Har du täckt någons hus med toalettpapper? - naj, absolut nt.
15. Har du varit på stranden? - tjah, fast inte nu i vinter? ;o
16. Har du haft en stalker? - vad är det?:p
17. Minns du dina/din musiklärares namn? - jaa. ida nånting... ;p ;O !? 8-)
18. Hur bra är din syn? - asså jag har ju glasögon igentligen!? så nu vet du det.
19. Har du varit på en fest? - ja, men inte fyllo-fest. mer disco lixom ;D
20. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? - absolut inte.
21. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror? - kul för dej ;D
22. Har du varit utomlands? - danmark 8-)
23. Har du sett din bästa vän naken? - ja.
24. Vilket är det bästa bröllopet du varit på? - mina föräldras. tror jag iaf.
25. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan? - tror jag.
26. Var är dina syskon just nu? - sover ;o
27. Vad var den senaste drömmen som du minns? - om min mamma.
28. Vem ringde dig senast? - mormor , tror jag :D
29. Vilken tid gick du upp imorse? - 10:någonting, I think.
30. Vad ska du göra i helgen? - jadu, jag vet inte riktigt. kanske ska ha tjejkväll med nårra babes :) & stan kanske.
31. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? - Ni kunde ju inte
32. När var du riktigt sjuk senast? - oj, kmr inte ihåg. några veckor sedan iaf.
33. Vem är den senaste kändisen du tog på? - kmr inte ihåg.
34. Vad finns i din bakficka? - har ingen, har mina pujamaskortbyxor på mej.
35. Har du färglinser? - nej.
36. Vad gjorde du klockan 2 inatt? - sov.
37. Vad är det första du gör på morgonen? - stiger upp ur sängen.
38. Vad ska du göra efter det här? - jag ska nog släcka ner och vänta på att mami ska ringa och säga godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0