TJENA GOTTFOLK!



idag var det skola sedan var det dax att åka in till stan. där var jag nämligen med: julia, emmy, elli, ella & olivia. vi hade jättekul :) jag bytte ett halsband, bytte en grej till pappa och sedan köpte jag ett svart MARWIN linne på JC. sedan åkte jag, ella, emmy & olivia med min pappa hem typ lite innan sex tror jag den var. sedan följde dem med mej hem och så var vi lite här hemma hos mej. efter det så stack dem efter en stund, eller ja en stund en rätt lång stund. sedan slängde jag mej i soffan och kollade på idol. har ju lite ont i foten så jag skjutsade upp foten en liten bit upp i luften med hjälp av några kuddar. sedan var det dax för datorn och efter en stund vid datorn så var det dax för fotbad. :)
   image28
och nu sitter jag här och ska strax gå och lägga mej. jag är sååå trött efter denna ansträngande dagen. och jag måste ju vila min fot så jag orkar med fotbolls-cupen inom skolan. inte för att jag är så bra på fotboll. (snarare sagt URUSEL) men det struntar jag i eftersom jag gör det för min klass ´v.  coca-cola cupen tror jag den hette eftersom man kunde vinna en resa till stockholm till en coca-cola fabrik och då kunde man få kolla hur det var där oså. 
image30
men nehe, nu  är det nog dax att fixa lite med body lotion och sånt och sedan ska jag nana. jaja. skriver mer i mon.
ha de bra. vi ses.
CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0