tjena tjena!


hej!

idag har det var en rätt lugn dag. ;] jag steg upp, var hemma själv då för pappa var på jobbet och bror på dagis. jag gjorde mej i ordning satt lite vid datorn och fixade lite här hemma. sedan kom mormor och morfar och då stack vi och hämtade bror på dagis. sedan åkte vi hem och åt lite pannkakor. sedan åkte vi till mamma och sedan stannade mormor och bror där och jag och morfar åkte till bowlingen. det gick inte så himla jättebra i dag. för jag hade lite ont i tummen :( ... menmen, kan inte gå bra alla dagar. vi hade en tävling. det var bara två som kunde vinna. vår tränare hade skrivit upp två saker som man måste göra en sak av. (det är väldigt svårt att förklara detta) man kunde inte vinna för båda sakerna. vi skulle spela två serier. sedan vann adam och felixgrattis! :) de två sakerna visade sej att det var en skulle komma närmast 200 poäng på två serier. sedan var det en annan sak, den som kom närmast 400 poäng på två serier. så adam vann för 200 serierpoäng och felix för 400 serierpoängen. ;) jag var tvåpoäng ifrån att vinna för närmast 200 poängserier-priset.
nej nu ska jag ta och duscha kanske, och sedan så ska jag kolla på efterlyst med pappsen ...
ha de bra, CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0