TJENA TJENA!



idag började dagen med att jag steg upp lite över sex gjorde mej i ordning. sedan efter det så var det att cykla till hanna, isabelle, julia & richard. sedan cyklade vi till skolan. sedan slutade skolan 14:20 sedan cyklade jag hem med samma personer. när jag kom hem så var jag inte så hungrig så tog bara en kopp obo'y. sedan kom adam och mathias och plingade på mej :) så var jag med dem. för julia, hanna och frida skulle komma till mej typ vid fyra. då skulel vi skrämma dem. :) eller ja, adam & mathias i allefall :) de gömde sej i mitt hus och de visste inte dem var här.... så adam kom fram i tvättstugan som em zombie ;x  fatta att dem blev rädda ;'D haha. f*n skitkuuuuuuul. sedan stack jag, julia, frida, hanna & adam till juniorerna vid halv fem. sedan var vi ju där till halv sju. sedan följde jag och frida med hanna upp till ICA och handlade en sak. (hanna handlade). sedan så kom jag hem och då åt jag spegetti och köttfärsås som pappa hade gjort. sdan duschade jag och nu sitter jag här. så nu ska jag fixa blogg och skicka bilder till frida.
men ses en gång kanske. ha de bra. CIAO!


Kommentarer
Postat av: KimJ

Jag har börjat med Design hjälp (med bilder) på min blogg idag har jag lagt ut hur man gör en header och bakgrund på bloggen. Kommer även lägga ut hur man gör en stor visningsbild kväll.. Välkommen in och kolla! Du hittar design hjälpen under Kategorier! Kram KimJ

2007-11-06 @ 21:17:08
URL: http://KimJ.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0