Wihoo, ängtligen helg - gott folk!

Thjihoooo!
Nu är det äntligen helg. Skolan denna dag gick bra. Vi hade ju läxprov och jag tror jag kommer få alla rätt. Det känns så, om jag ska gå på magkänslan. I sånnafall är det nog tredje veckan i rad i sånna fall. Hade vart superduper bra!
image42
Helgen kommer vara rätt ängel, I think. Om allting går som planerat. Idag är det idol, städa och mysa lite. Får se om man träffar någon senare. I morgon kanske jag ska sova över med några. Om det går och om alla får osådära. Men tror igentligen inte att det går, menmen värt ett försök i alla fall. Sedan på söndagen är det dax för stan med endel tjejer; Frida, Julia, Emmy, Elli, Ella & Olivia, och sedan jag med. Men det var inte riktigt säkert att alla skulle med. Vi får se hur det blir det oxå. Och i så fall så är det vi som kanske skulle sova över. Så det blir ju kul, även om vi inte ska sova över. I så fall blir det väl frukost på donkan eller någonting. I övrigt har jag inte så mycket att säga mer än att jag kommer lägga ut lite småinglägg idag dårá. Eftersom man inte kan skriva allting på en gång.

Ikväll blir det även Idol 2007. Vilken vill du ska vinna, och varför?
image37
Nej nu är det städ dax. Skriver mer sedan. Ha de bra, blogger'z.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0