WIHOOO FARSDAG!



dagen började med att jag och lillebror gick in och sjöng för pappa. sedan så fick han två paket. (ett par kallingar och ett par nya mysbyxor). sedan efter det så åt vi frukost och sedan lekte jag med lillebror så att pappa kunde städa lite här hemma. efter det så gick vi upp till byn. pappa, jag och bror. vi köpte en blomma till farfar och lite godis och typ lite potatis. :P sedan efter det kom vi hem. fixade jag hem och sedan medans lillebror sov så fixade jag lite på mitt rum. sedan åkte vi till farmor och farfar. efter det åkte vi hem och var hemma vid typ halv sju. sedan städade jag mitt rum. 8-)
image25
och sedan åt vi, och sedan städaade jag lite till. ;) sedan nu sitter jag här. jag ska duscha och lite så med ;)...
men men , vi ses. ha de bra. CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0