för mycket att göra, och då blir det ingen blogg.

tyvärr så har det varit VÄLDIGT dåligt med blogg just nu. :/
det kan jag säga en massa förklaringar till, men det är bara det att jag har inte haft tid och ork. jag orkar heller inte säga alla grejerna som har fått mej att stoppa denna fina blogg. nu kanske jag låter väldigt "vuxen" men jag har haft mycket tid, - och ingen ork.
som i går te.x, så fyllde pappa år, och sedan så hade mamma och pappa bröllops dag också. så mycket på samma dag. mamma och jag var och handlade en massa till kalaset i går. ( några timmar innan kalaset bröjade )
sedan så kom jag hem, satte mej lite granna vid datorn, sedan duschade, och sedan så sminkade jag mej oså..
idag hoppas jag att det blir en lugn kväll. men en film, lite godis och läsk. hade vart väldigt mysikgt, faktiskt.

annars i dag så har jag vart en stund med julia. och i dag försökte jag lära henne att spela lite gitarr oså.. [ eftersom att min kusin och min moster stämmde mina två gitarrer igår ] .- så julia lånade min ena gitarr.

nu ska jag kolla vidare oså. ha det bra. CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0