Boktips




Den boken som jag ska tipsa om idag som jag läser just nu heter: Starlight - Mallgrodor och gitarrgudar!
Såhär ser den ut:




Såhär står det på baksidan:

Mathilda och hennes band Starlight har anmält sig till en talangtävling. Det är tjejernas första spelning och allt måsta klaffa. Ett misslyckande skulle innebära att de blir utskrattade av halva stan (inklusive de coola killarna i musikföreningen). Det värsta är att konkurenterna - mallgrodorna i The Dolls - också har anmält sig till tävlingen.....


Så långt som jag har kommit (dvs ungefär halva boken) så är den inte superbra, men den är okej. Lite tråkig kanske. Jaja, jag ska läsa ut den i alla fall. Och jag hoppas jag gör det snart =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0