Boktips




Ja jag var ju på biblioteket i dag och jag tänkte att jag skulle tipsa er om den boken jag läser just nu. Det är i och för sej en bok som jag fick utav min kusin. Men eftersom jag tycker den är helt okej så vill jag gärna tipsa om den. Jag har läst nästan halva boken på tre dagar tror jag. Så det är rätt bra. Hehe. Såhär ser den ut:




Jag skriver av från baksidan:

Han hade henne helt i sitt våld.
Förra gången Kendra mötte Revell hade han försökt ta livet av henne. Han har varit borta i flera månader nu, men Kendra känner sig fortfarande otrygg i det gamla huset på sjuttiosjätte gatan.
Sedan dyker den vackra Ariane upp och Kendra tycker att det känns som om mardrömmarna aldrig ska ta slut. För i Arianes spår följer olyckor och sjukdom ... till och med ond bråd död. Kendra är säker på att det är Ariane som ligger bakom alla de kusliga händelserna - tills Revell återvänder.
Kendra vet inte vad hon ska ta sej till. Hon längtar ständigt efer Revell. Men samtidigt som hennes kärlek växer sig allt starkare kommer olyckorna slag i slag. Kendra måste övervinna sina känslor och ta  reda på sanningen.
Annars kommer någon hon älskar snart att dö ...


Den är inte så spännande än så länge. Men det kommer väl snart. Framsidan ser lite läskig ut i alla fall. Tycker inte ni det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0