Boktips



Idag började jag läsa en bok för jag läste ut min andra bok igår. Jag hade tänkt att jag skulle tipsa om den boken jag började läsa idag nu.

Den heter: Vivianne - är du vuxen nu?
Det finns även andra böcker som heter Vivianne - är du lycklig nu och Vivianne - är du kär nu?

Såhär ser boken ut:



Jag skriver av från baksidan:

Vivianne bor ihop med Cesar. Han från den >fina< familjen. Brommavilla, familjemiddag, stek med gräddsås och torra samtal kring dagsaktuella ämnen.
Hon kvävs. Hon vill något nytt. Hon vill till New York. Hon tänker, drömmer och längtar till New York! Och fotoskola på Manhattan. Samtidigt älskar hon ju Cesar. Älskar och bråkar.
Men hon bara måste till New York.....

Sedan är det några som har lämnat kommentarer där bak på boken. Såhär står det:

*Precis som när jag träffade min första kille.* Elin

*Jag kände igen mig genom hela boken.* Sara

*Jag ville aldrig att boken skulle ta slut.* Majsan


Lämna gärna något boktips till mej så är ni snälla! Ni vet, jag älskar böcker.

Kommentarer
Postat av: Kristin

tacktack (:

2008-04-16 @ 18:33:08
URL: http://www.anderssonjessiica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0