Boktips


Just nu håller jag på att läsa en bok som heter: "Meg Cabot - Nu eller aldrig" Den är faktiskt bra. Rätt tjock så den räcker ett tag. Sedan har jag bara en bok kvar. Sedan behöver jag låna flera.
Såhär ser boken ut:





Jag skriver av från baksidan:

"Tio saker som jag, Samantha Madison, inte är redo för:

10. Att tillbringa thanksgiving på presidentens lantställe Camp David ...
9. ... tillsammans med min pojkvän, presidentens son.
8. Han verkar vara inne på att vi ska ta vår relation "ett steg längre" ...
7. ... vilket jag tyvärr råkade berätta i direktsändning på MTV ...
6. ... där det egentligen var meningen att jag skulle stödja presidentens ganska tvivelaktiga syn på familj, moral och - ja - sex!
5. Att klara av mitt extrajobb på Potomac video ...
4. ... samtidigt som jag är ungdomsambassadör för FN (vilket jag inte får betalt för).
3. Att bli antastad på tunnelbanan för att jag är "den rödhåriga tjejen som räddade presidentens liv". Jag som just har tonat håret midnattsebenholts.
2. Att för första gången i mitt liv uppleva att min superpopulära syster inte får killen hon gillar.
Och vad jag VERKLIGEN inte är redo för just nu:
1. Att på ett chockartat sätt får reda på att "teckna levande modeller" i själva verket betyder "rita av nakna människor".

Meg Cabot, författaren till succéserien EN PRINSESSAS DAGBOK, kommer här med fortsättningen till WASHINGTON D.C. Rolig, cool och romantisk läsning!"

Jag tycker ni kan testa att läsa den.
Det är en HceU bok och den har 235 sidor inuti sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0