Godissugen




Jag är så himla godissugen. Funderar på att cykla upp till reptil och köpa godis. Men nej, det blir nog inte så. Jag har en del att plugga och så ska jag bädda sängen med och lite så. Haha, att bädda sängen tar i och för sej inte så lång tid. Men ja, ni fattar!? Jag vill ju kunna veckans läxa, helt klart.

Skolan idag gick bra. En grej som var lite synd var att min gitarrlärare var sjuk idag. Så det blev ingen gitarr idag. Men i morgon stod det på sms:et att det var gitarr. Vilket är bra.

Som sagt så ska jag bädda sängen och plugga strax. Ska nog bara uppdatera lite på bilddagboken och så först. Jag är supersugen på att sitta och läsa i min bok och äta godis. Usch, nu kom godiset in i bilden igen. Haha. Gud vad jag är tjatig.
Jaja, i vilket falls om helst så bloggar jag mer lite senare. Då får ni se om jag köpte godis, eller inte.

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0