Idag har jag slarvat




Idag har det blivit mycket slarvande med bloggen. Men jag har ju vart på kreativum med klassen idag och det gick bra och det var kul. Sedan så har jag hållt på med en film om 6a nu lite ikväll. Leta upp alla gamla bilder och så vidare. Sedan skaffa musik till videon och massa sånt. Jag har inte alls kommit långt. Men jag väntar på att jag ska få låna pappa USB-minne för det är så himlans mycket bilder och sånt som jag ska ha så att jag måste vänta tills hans är rensat. Pappa lånade ut mitt för ett tag sedan och vi har inte fått tillbaka det en så jag får ta hans. Och så ska han koppla in min gamla dator så jag kan ta bilder från det också. Usch, vad mycker som ska göras egentligen. Haha. Men det kommer bli kul sedan när det är färdigt! Jättekul faktiskt.

Nu ska jag fixa vidare och jag uppdaterar mer under kvällen, I think.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0