Jag har haft en paus





Jag har haft en paus, som ni kanske har märkt. Jag kännde att jag behövde komma ifrån bloggvärlden i några dagar och ge min tid till lite andra sakerna de dagarna. Men jag hoppas att ni fortfarande vill läsa min blogg och följa den. Så om jag har svikit er nu så vill jag säga förlåt för det. Men man behöver verkligen en paus ibland. Fast nästa gång ska jag säga till innan jag tar en paus så att ni vet om det och inte tror att jag har slutat blogga förgott.

Påtal om paus, så undrar jag över en sak. Ni andra som bloggar via devote och de andra sidorna. Är det bra sidor där? Alltså, ärdet lätt/svårt att blogga, att man får många läsare, lätt/svårt att göra om desgignen m.m.?
Jag skulle vara väldigt tacksam om ni skriver en liten "kommentar" om hur ni trivs med era "bloggsidorinlägg" eller vad man nu ska kalla det.
Tack på förhand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0