Kreativum




Jag och min klass var ju på kreativum. Jag hade nu tänkt lägga ut lite bilder från igår som vi tog med "kreativum kameran" eller vad man ska kalla den. Här kommer lite bilder:



image264
'Från vänster': Hampus, IsabellSt, Jag, Venera och Hanna.


image265
'Från vänster': Fanny och jag



image266
Hanna.


image267
Isabell St.



image268
'Från vänster': Hanna, Fanny, Venera, Elin, IsabellSt och sedan jag som ligger på alla.


image269
'Från vänster': Hanna, jag, Hanna, Venera och IsabellSt.


image270
'Från vänster': *övre raden*: Hanna, jag, Venera, IsabellSt, *nedre raden*: IsabellSv och Fanny.


image271
'Från vänster': IsabellSv, Hanna, Fanny, Lowe, Venera, IsabellSt och sedan jag som ligger ner, igen.


image272
'Från övre raden': Hanna, 'Från nedre raden': Jag, Fanny Venera och IsabellSt.



image273
'Från vänster': Elin, Fanny och jag som pussar Fanny på kinden.


image274
Jag.


image275
'Från vänster': Elin, Venera, Fanny, Mathias, Jag, Hanna och IsabellSt.


image276
'Från vänster': Fanny och jag.


image277
'Från vänster': Fanny, Jag, Hanna och Venera.


image278
'Från vänster': Hanna, Fanny, Lowe, Venera, Jag och IsabellSt.


image279
'Från vänster': Hanna, Jag, Fanny, Venera, Elin och IsabellSt.


Det var ändå inte alla bilderna. Knappt hälften. Vi ägnade nästan all tid till att ta kort, säkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0