Kvällens hjälpredor




Tjena allihopa!
Idag är det ju Valborg, och jag och familjen eller kompisar brukar vara vid brasan och ha kul. Men så blir det inte ikväll. Jag bara orkar inte. Jag vet att jag är lat, men jag bara orkar inte, och så har jag inte lust heller. Jag menar, det är ju inte tvunget att åka dit. Så jag har lite saker som kommer göra det mysigt ikväll. Nämligen en ny bok som jag började läsa igår, den spliternya FRIDA-tidningen (jag köpte den tidigt för en gångs skull) och nytt te.

image300

Supermysigt!
Sedan blir det ju datorn, TV:n  och familjen lite också.


Tidningen och te:et fick jag av mamma när vi var och handlade på ICA tidigare idag!

Vad ska ni hitta på ikväll?

Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0