Miss Sixty





Japps, denna underbara parfymen står här hemma på min parfym-hylla. Mina parfymer har nämligen en egen våning i min lilla sminhylla som jag själv har gjort i träslöjden i fyran tror jag att det var. Den doftar ljuvligt. Dock tror jag inte att just denna finns att köpa längre. Men det har kommit en annan nu som också doftar väldigt gott.

När jag köpte min så fick man parfymen och shower gel i samma paket för endast 179:-
Och nej, det var inte rea. Vilket jag trodde först. Efter det var min takne: Nej men dem har säkert satt fel pris så jag gick och frågade men det var rätt. Så jag tog ju den, såklart.

För man kan ju aldrig få för många parfymer. Right?  Haha. Det finns så många fina och ljuvligt doftande parfymer att köpa i alla former, storlekar och sådant.

Kommentarer
Postat av: emelie malmquist

Fin blogg du har :)
Luktar den parfymen gott? Har tänkt köpa den :) Kommentera min blogg du med.

2008-04-14 @ 19:37:30
URL: http://www.emeliemalmquist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0