Nyduschad



Nu har jag precis duschat och gjort hårinpackning och peeling. Det var jätteskönt. Nu känner jag mej så ren och så.

Jag ska börja med en ny "metod". Jag ska börja med att ta ansiktsvatten och fuktkräm på morgonen också. Inte bara på kvällen när jag har gjort mej i ordning. Tror ni det blir bra? - Det tror jag i alla fall.

Nu ska jag städa mitt rum och borsta igenom håret och sedan ska jag borsta tänderna och lägga mej i sängen med min bok. Jag skulle vilja läsa ut den ikväll, men jag vet inte om det går. Har lite mindre än halva boken kvar. Synd, jag vill läsa ut den ikväll så jag kan börja på en annan bok.

Ha det så bra. Godnatt allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0