Ovanlig måndag




Idag har det vart en ovanlig måndag. Mina måndagar brukar vara rätt lugna och sköna. Men idag har det vart lite rörigt. Jag kan inte riktigt komma på vad. Men om jag tar ett exempel: Idag har jag haft svårt att andas i skolan. (skitjobbigt, såklart) Eftersom jag är lite förkyld igen och sånt så är jag ju rätt snorig och idag i skolan var min näsa helt konsitgt (intressant ämne? hm, kan inte tro det va?) Jaja, så hade vi ju musik och jag kunde ju absolut inte sjunga då ju. Och det var ju väldigt synd eftersom jag älskar att sjunga. Vilket jag blev lite halvsur över. Men sedan när jag kom hem så släppte det. Då blev jag väldigt sur kan jag meddela. Jaja, så är det ibland kanske.

Jag fick bara en läxa denna veckan. Vilket var väldigt skönt tycker jag. Det var att man skulle skriva ett referat. Och det har jag redan gjort. De flest i klassen har också en karta tills på onsdag. Den slipper jag, men jag ska ändå öva lite på den.

Nu ska jag fixa lite och sedan kolla på andra avenyn.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0