Andra dagen i rad + dagens inköp


Hej sunshines! (:

Idag har jag vart en runda i stan med mamma. Gud vilken rea det är nu alltså! Helt otroligt. Mamma och jag fick lite med oss hem så tänke att jag lägger ut det nu:



  

Rosa sovsett: Rågårds nu 49,50:- förut 159:-
Grå tee: Rågårds nu 39,50:- förut 99:-
Vinddress: TeamSportia nu 125:- förut 499:-

Visst var det bra klipp? Superbilligt tycker jag.
Fick det utav mamma! (: Så thanks mami!


Planer för idag/ikväll? - Jo, mormor och morfar kommer på grillning hos oss ikväll. Sedan får vi se vad som händer.
Nu ska jag ta och fixa lite bilder med dagens oufit m.m. Får fråga mamma om hjälp så jag slipper att sätta kameran på självutlösande. Lite jobbigt detdär tycker jag.

Vi hörs senare.
Puss & kram på er!

Kommentarer
Postat av: Sanna E

nej råttan e ju hemsk :p

2008-08-09 @ 15:54:20
URL: http://sannornas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0