Det är lite rörigt just nu



Hej bloggen!

Just nu är det lite rörigt här hemma. Mamma ligger nämligen på sjukhuset. Hon fick åka ambulans in till sjukhuset vid fyra imorse. Det gör ju att jag får hjälpa till en del hemma nu. Pappa ska ju inte behöva göra allting själv, så klart. Så ni får ursäkta om jag kommer att uppdatera dåligt. Jag får ju hjälpa till hemma extra mycket, sedan har jag ju läxor och går i skolan fram tills eftermiddagarna. Och vi vet ju inte när mamma kommer hem heller.
Men just nu så orkar jag inte lägga så mycket energi på att förklara varför. Men jag kommer blogga om lite annat. Så får vi se om jag berättar en annan dag.


En bild på mamma och mej.


Hoppas ni har det bra. Puss & kram! <3

Kommentarer
Postat av: Kristin

det blir nog bra tillsut ska du se :/<33

2008-08-27 @ 21:00:39
URL: http://anderssonjessiica.blogg.se/
Postat av: Susanne

Stoooor kram kommer från mig!!!!!!Och hälsa mamma när du pratar med henne nästa gång!!!Jag började undra om nåt hade hänt.



Sköt om er!!

2008-08-28 @ 15:22:51
Postat av: Melli

ne, så hemskt :( hoppas det fixar sig!

ni är så himla söta PUSSSS

2008-08-28 @ 17:06:56
URL: http://ellys.devote.se
Postat av: ellla.

hoppas verkligen det fixar sej.. <3333:/

2008-08-28 @ 19:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0