Info om de närmaste dagarna


Hej bloggen!

Här sitter jag vid datorn, nyduschad och fräsch. Skönt! Jag tänker på imorgon. Då ska jag och pappa nämligen till Vallåkra i Skåne. Kommer bli jätteroligt. Och för er som inte vet vad det är så är det ett jättestort flygfält där det är massa bilar som man ställer ut. En del är jättefina, en del okej och andra är rostiga och superfula. Och jag och pappa som gillar bilar ska dit (vi åker alltid dit om det inte ska bli dåligt väder). Från början så var det bara Volvobilar där men nu finns det även andra bilmärken också. Jag har ju kameran med mej såklart så att ni får se lite bilder sedan när jag kommer hem. (:

Jag tänkte berätta hur lite utav min vecka ska se ut. Här är ett litet minichema:

Måndag: Inget planerat.
Tisdag: Hemmaspa med kusin. Sedan får vi se om det blir en liten runda in till stan också.
Onsdag: Skolan börjar.
Torsdag: Skola.
Fredag: Skola. Och så kanske jag ska va med Emmy.
Lördag: Inga planer.
Söndag: Inga planer. 

Nåväl, lite planer har jag allt!

Nu måste jag gå och pömsa. Får se om jag läser innan. Jag måste ju upp tidigt imorgon bitti.
Imorgon vet jag inte när jag bloggar. Vi får se om jag hinner blogga innan jag sticker på morgonen.


Puss & kram, och dröm så sött!

Kommentarer
Postat av: loovis

Hejhej nice blogg kolla in min oxå

:D

2008-08-17 @ 11:56:53
URL: http://looovispetersdotter.blogg.se/
Postat av: Lina

Sugen på ny header (bloggdesign)?

VINN EN PÅ MIN BLOGG!(finns 4 st att välja mellan)

gustafssonlina.blogg.se

Ha en bra dag ;D

2008-08-17 @ 13:06:30
URL: http://gustafssonlina.blogg.se/
Postat av: andrine

Följer du min blogg?(:

2008-08-17 @ 21:30:39
URL: http://aaas.blogg.se/
Postat av: bea

hej frida! gud vad jag gillr din blogg! läser den dagligen! :D Och din nya header är jätte fin. att du kommer på allt du skriver om! Kram Bea. <3

2008-08-17 @ 22:17:12
URL: http://bloggbea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0