Jessica "Min pojkvän slog mej"



Sångerskan Jessica Simpson avslöjar i en intervju med modemagasinet Elle att hon blivit slagen av en före detta pojkvän i ett tidigare förhållande.  

- Jag vill helst inte prata om det, men jag har definitivt upplevt hur det är att bli misshandlad i ett förhållande, säger Jessica.  

Vem den våldsamme pojkvännen är vill stjärnan inte nämna men hon sjunger om misshandeln i låten "Remember That" som finns med på nya skivan "Do You Know".  

Det är inte första gången som Jessica avslöjar hemskheter från sitt förflutna. Nyligen berättade sångerskan att hon blev mobbad i skolan, och mobbarna gick till och med så långt att de attackerade hennes hem.  

- Jag gick genom korridoren och hörde hur folk pratade bakom min rygg. Några av dem kastade toalettpapper och ägg på huset där jag bodde.

( text av: Henrik Holm )
( foto av: Stella Pictures )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0