Svaren på era frågor


Jag hade ju en frågestund här på bloggen som avslutades nu ikväll klockan 20:00 så här kommer frågorna och svaren:

Vart bor du?
Jag bor i Asarum. Vilket ligger i Blekinge. Står mer på bloggen.

Vilka bloggar läser du dagligen?
Jessica's, Kristin's, Blondinbella's, StinaLee's,  Saga's, Andrine's, Sofie's, Polina's, Kusin's, Elly's, Elin's och Isabella's. Men jag varierar också med nya. Men efter ett tag blir vissa lite tråkiga och då tar jag en paus med deras blogg eller hur man nu ska säga.

Vart brukar du köpa dina kläder?
Om man ser på det hela så är stort sätt allting från Vero Moda. Men jag älskar affärerna som GinaTricot, H&M, Cubus och BikBok också. Men eftersom vi inte har dem i stan så blir det mest Vero Moda. Dem har ju sån blandad stil. Precis som jag.

Beskriv din stil?
Oj, jag har ingen fast stil. Utan jag varierar Vissa dagar kan det vara helknasiga outfit's medan andra är riktigt gulliga och sockersöta. Så varierande är nog rätt ord för min stil.

Drömyrket?
Mitt drömyrke är ju helt klart att bli en känd bloggerska (det vill nog de flesta som skriver blogg) men annars har jag inte tänkt så jättemycket mer än att jag ska satsa det jag har på bloggen tills jag kommit på någonting annat.
Men jag kan erkänna att jag är sugen på att göra någonting inom sjukhus-väg. Dock vet jag inte om jag klarar det. Fast det är klart, det beror ju på vad man gör där. Men jag får se.. men att bli en känd bloggerska är planerna just nu i alla fall. Jag är ju trots allt inte så gammal.

Favoritblogg?
Åh, det var svårt. Jag vet faktiskt inte. Men de bloggarna som jag läser (som ni ser ovan) är nog mina favoriter, för annars hade jag inte följt dem. I think...

Läser du många "små" bloggar?
Asså, små och små... njah, lite mellanstora. Dem får ju kommentarer, medans någon inte får så mycket. Allas bloggar går nog upp och ner ibland. Så jag har nog inget direkt svar på den frågan, tyvärr.

Vilka är din favoritäffrer?
Mina favoriter är H&M, GinaTricot, Cubus, BikBok, Kompaniet, VeroModa, MQ, Lindex & KarOskar & Kristina. (:

Designar du din blogg själv?
Nej, det gör jag inte. Det är faktiskt min kusin som gör det. Otroligt duktig är hon. Och nu när jag har legat på aktiva listan så är det jättemånga som har frågat och sagt att den är så fin. Så det är alltså min kusin Emelie som har gjort den. (: Men hon ska snart göra en ny till mej nu när hösten är här. Spännande va?

Vad är det bästa du vet att göra på fritiden?
Det bästa jag vet är att shoppa, vara med kompisar/familj/släkt, blogga och fota egobilder. Haha.. Jag brukar stå på morgonen och fota en massa (dock inte de senaste dagarna)... Skulle det vart kul för er att se dem bilderna?


Nå, hoppas att ni fick svar på era frågor.
Kontakta mej på
[email protected] . Men det går även att adda mej på msn för snabbkontakt.

Kommentarer
Postat av: maria

kul att dus äger att din favorit butik är vero moda, jag jobbar faktiskt där fast i uppsala!

2008-08-13 @ 08:31:39
URL: http://www.metrobloggen.se/mariiiiiiiiiia
Postat av: Isabella

Om det var mej isabella du menade på bloggar du läser så var det ju lite kul, iaf läser jag din :)

2008-08-14 @ 22:44:43
URL: http://barabellas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0