Torsdag kväll + dagens inköp


Hej bloggen!

Hoppas att ni mår bra. Det gör jag i alla fall! :)
Nu är det torsdag kväll och dommarlovet börjar dra sej mot sitt slut, vilket är både tråkigt, roligt & lite nervöst. Jag ska ju börja en ny skola, det är ju lite pirrigt och sedan vill man ju att det ska bli kul att börja på en ny skola som man valt ämne och språk själv och testa den skolan (för man får byta om man inte trivs).

Idag fick jag och lillebror en överraskining. Mamma och pappa lurade nämligen iväg oss till Kristanstad. Det var väl mysigt. Mamma och jag på stan själva, sen gick vi allihopa och lite blandat. Men jag ska spara rätt mycket pengar nu tills jag fyller år (fyller ju år i september, längtarlängtarlängtar) och då ska jag önska mej en finare gitarr, pengar & digitalkamera. Det är det jag vill ha helt enkelt. För pengarna ska jag sedan köpa mej ett par Cheap Monday (om jag hittar några snygga) och en hel del andra kläder, något nytt smink på Make Up Store och små väskor på secon hand. Så det ser jag fram emot. Men jag vet dock inte med vilken. Det kan ju inte heller vara i denna staden, då vi knappt inte har några affärer alls i Karlshamn. Så Det får väl bli Kristianstad eller någonting då, kan jag tro!

I alla fall... Kristianstad idag blev rätt lyckat. Men jag köpte ju trots allt typ ingenting knappt. Endast två saker, vilket är rekord för att vara Frida Lindberg. Haha! Det vet nog alla som känner mej ;D (?)

Här kommer dagens inköp:



Eyemakeup: Nivea - 35:- NÅN SOM HAR TESTAT DEN? - ÄR DEN BRA?
Nagelfil: MakeUpStor - 30:-

Det blev alltså väldigt lätt shopping idag.

Och tack för alla kommentarer jag fått om bilderna jag har tagit. Blev riktigt glad när jag läste om det och att ni deltog i min undersökning. Jätteroligt! :) Fortsätt så!

Just det ja, mitt armband kom idag. Kul! (: Jag fick ingen bra bild på det idag, så jag får visa det imorgon istället. Hoppas att det är okej.

Nu ska jag blogga vidare. Ha det så bra & puss på er!

Kommentarer
Postat av: ina

nej, köpte du så lite? jag vill ha en sån dotter, haha, iaf de dagarna när man är så anspråkslös:)

god natt!

2008-08-07 @ 22:45:15
URL: http://iinnaa.blogg.se/
Postat av: maria

jag tycker den är jätte bra! den tar bort bra!

2008-08-09 @ 12:31:57
URL: http://www.metrobloggen.se/mariiiiiiiiiia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0