Två scarfsar på samma dag



Hej bloggen!

Idag har jag vart på stan med min kära mormor. Vi hade otroligt trevligt. Som vanligt, såklart. Vi har det alltid det så trevligt, mormor och jag. Vi shoppade, åt middag på Siesta och åt glass på torget. Älskar de dagarna jag är med mormor.
Med mej hem fick jag endel. Här är sakerna som var till mej:



    

Rutig scarf: KarlOskar & Kristina/Vila 129,95:-
Linne: KarlOskar & Kristina/EDC nu 25:- förut 99.-
Lila scarf: VeroModa 159,95:-
Bok: 34:ans fynd 5:-

Jag är jättenöjd. Vad tycker ni om sakerna?
Och de små sakerna längst uppe i bilden är smakprov på parfymer som jag och mormor fick (jag fick tre och mormor två) i parfymshoppen utav Rasmu's mamma. Snällt! (:

Nu ska jag fixa till mej lite och sedan ska jag ut med Kristin och Jessica i det superfina vädret. Passa på allihopa! Får se om det blir några bilder knäppta. Men det kan jag nästan ge mej tusan på att det blir. Haha. Brukar bli det i alla fall.

Puss & kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0