Björn Borg / Dagens vill ha



Jag sitter och googlar. Dagens vill ha är lite Björn Borg saker:



Superfina men änkla.


Liten bild, men fina är dem (: Jag har likadana fast i en annan färg ;)


Turkosa var rätt fint med (:


Dem var också fina :)



Men gud så fina :*



Svarta - änkla och fina :)


Björn Borg Mini Short 2010-7541
Gud, dem blev jag ännu mer kär i....GUD!


Björn Borg Mini Short 2010-2174
Läbbig färg ;)


Björn Borg Singlet 2825
Det är ju det tyget som jag har som mina Björn Borg trosor...Det var väldigt fint med det tyget i linne också ;) Gud, vill ha!


Björn Borg Top 7301-001
Alltid perfekt när man sportar!


Björn Borg Unisex T-Shirt 18-4010
Den är egentligen till killar men tycker inte att det märks så mycket? Fin i alla fall.


Björn Borg Socks 12-9101
Björn Borg strumpor, kanon vettu ;)



Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Björn Borg har mycket snyggt och bekvämt! :)

2008-02-29 @ 21:53:21
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Paul

Tycker minishortens på den översta bilden från Björn Borg var fina.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0